PeDoMaN

JaUhKaNLaH aKu dRpD memJadi seOrAnG yAnG 'BuTa' mAtA DaN JuGa 'bUtA' HaTi..'TeRaNg'KaN LaH HaTiku DaN 'CeLiK'KaN Lah PeNgLiHaTaNku iNi...BeRiLaH aku KeKuAtaN aGar aku bisa 'peRgi'..LuaSkanlaH 'qaLbU' keCiLku ini..muDah mEneRiMa...aku rEdHo Dgn seGaLa ke'tentuan' MU..TeTaPi aku aMaT BgaNtUnG haRaP PADaMU...

Tuesday, February 22, 2011

SaLaM PenGeNaLan…


Assalamualaikum..:)

Tlebih dahulu aku ingin mnyatakn kesyukuran kehadrat ILLAHI kerna dgn izin yer dpt aku mmulakan sesi bblogg ni dgn  berceloteh n bkongsi pendapat yg bkaitan dgn diriku serba sedikit.. dsamping itu jgk  ingin bkongsi tentang sesuatu yg boleh sama kite manfaat sama2.. smg dgn izin empuNYA gerak, dpt aku mgerak jari jemari aku yg xterdaya ini dalam berceloteh n bkongsi pendapat.. InsyaALLAH, jika ade sesuatu perkara atau maklumat menarik yg buleh sama2 kite kongsi, akan  aku post kan nnti k.. tetapi jika ade komen or pendapat korang yg ingin diutarakan, amat2 dialukan.. smg sama2 kite berkongsi dan beramal yer.. ok la korang, stakat disini saja utk post buat pertama kali ni.. hohohooo.. Nntikan post akan akan dtg k.

Sekian TeRiMa KaSiH…:)

18hb.Feb.2007 : Kaki GuNuNg NuAnG










 SaLaM PeRkeNaLaN,


FiR.... :)



No comments:

Post a Comment