PeDoMaN

JaUhKaNLaH aKu dRpD memJadi seOrAnG yAnG 'BuTa' mAtA DaN JuGa 'bUtA' HaTi..'TeRaNg'KaN LaH HaTiku DaN 'CeLiK'KaN Lah PeNgLiHaTaNku iNi...BeRiLaH aku KeKuAtaN aGar aku bisa 'peRgi'..LuaSkanlaH 'qaLbU' keCiLku ini..muDah mEneRiMa...aku rEdHo Dgn seGaLa ke'tentuan' MU..TeTaPi aku aMaT BgaNtUnG haRaP PADaMU...

Monday, April 25, 2011

GuNunG DaTo' ReMbau N9....

Kali ini aku nak cerita sikit pgalaman ketika Ekspedisi mendaki Gunung Dato' Rembau Negeri Sembilan..

Pada 1 dan 2 hb Mac 2008 (Hari Sabtu dan Ahad). Ekspedisi kali ini melibatkan 30 orang pelajar PSAS.

Rombangan Xpdc tiba di kaki Gunung Dato'



Maula, katek, epy, abe(aku) n daus...sblm pendakian...:)


 ......


Campsite kaki Gunung Dato'


Diawal pjalanan mpunyai trek..

aku n roomate ku si wan katek..:)

...

...

gayat shggakn bulu kaki ak pun mgigil..haha

...

...


GuNunG DaTo' ReMbau N9 dlm kenangan....:)

SeKaDAr MeNgiMbAs...

SaLaM KeNaNgAn....

FiR...:)

1 comment:

  1. wow..cm best jew..nk panjat gak?

    tapi seram plak? hahahah

    ReplyDelete