PeDoMaN

JaUhKaNLaH aKu dRpD memJadi seOrAnG yAnG 'BuTa' mAtA DaN JuGa 'bUtA' HaTi..'TeRaNg'KaN LaH HaTiku DaN 'CeLiK'KaN Lah PeNgLiHaTaNku iNi...BeRiLaH aku KeKuAtaN aGar aku bisa 'peRgi'..LuaSkanlaH 'qaLbU' keCiLku ini..muDah mEneRiMa...aku rEdHo Dgn seGaLa ke'tentuan' MU..TeTaPi aku aMaT BgaNtUnG haRaP PADaMU...

Thursday, February 21, 2013

RuMah Mudah ALih PaLing MaHaL Di DuNia


Assalamualaikum dan selamat sejahtera, jika sebelum ni korang dah tengok bilik hotel yang agak pelik, apa kata kali ini korang tengok pula rumah mudah alih paling mahal di dunia. Tengok gambar di bawah..
 
 
 
 
 
 
Rumah mudah alih atau bergerak ini direka oleh syarikat yang diberi nama Mrshy Mobile. Dilengkapi dengan bilik tidur, bilik mandi, balkoni dan lain-lain kemudahan termasuk televisyen berukuran 40-inci yang nyata cukup mewah.
Dengan kelengkapan tersebut dan dari gambar yang akan anda lihat pada post ini, tidak hairanlah harganya mencecah kira-kira tiga juta dolar dan kini direkodkan sebagai rumah bergerak atau rumah mudah alih paling mahal di dunia.

No comments:

Post a Comment